szeptember 30, 2014

Desing

Hát, íme készen lett a desing! Azt mondjuk nem értem, hogy miért vagyok rá büszke, amikor a Neverland Blong Desing egyik bloggerinája, Sofi művelte ezt a csodát, ami itt van. Mint, ahogy mailben is kifejeztem a hálámat, itt is szeretném, elvégre nélküle az oldal még mindig a ratyi desing-nal rendelkezne! Szóval ezer hála és puszi neked, Sofi!


Illetve - immár Lala -, hamarosan megint megjelenik a Chat, és ha majd lesz egy pöppetnyi időm - miután elolvastam a két kölcsön-könyvet -, szépen kitöltögetem a modulokat.
A negyedik fejezet érkezése október közepe felé várható - sajnos, ahhoz képest, hogy angolból nyelvvizsgám van, benyaltam két 4-est, szóval javítanom szükséges.
Ennyi lett volna, majd még jelentkezem!

Lala


2 megjegyzés :

  1. Akármikor! Rendesen vezesd és sok sikert hozzá csók!

    Sofi ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm drága, tényleg nagyon hálás vagyok! ;)

      Törlés